SOCCERNET.EE   •   FOORUM   •   BLOGI   •   RISTNURK   •   MM2014   •   REKLAAM
Logi sisse:
 

Striker Mania juhend

Mängus osalemine

Mängus osalemiseks ei pea end registreerima, vaid piisab sellest, kui omad kontot Facebookis, Google'is, Twitteris või Soccerneti foorumis.

Kui sul on mõnes nimetatud keskkonnas konto, siis palun kliki keskkonna logole. Selle tulemusel võidakse küsida, kas oled nõus oma andmete edastamisega Soccernetile. Soccernet.ee kinnitab, et kasutab sinu andmeid ainult selleks, et saaksid mängus osaleda ja selleks, et anda sulle infot mänguga seonduva (näiteks auhinna võitmise) kohta.

Palun osale mängus ainult ühe kasutajakontoga. Kui osutub, et seda reeglit rikud, siis Soccernet võib piirata sinu kasutajate ligipääsu mängule.

NB! Kui omad kontot mitmes keskkonnas ja kasutad mängu sisenemiseks kord üht, kord teist kontot, siis loetakse, et osaled mängus mitme kasutajakontoga.

Mänguvoorud

Mänguvoor on Soccerneti poolt määratletud periood, mis alagrupifaasis kattub alagrupi mänguvooruga. Play-off'i käigus mõistetakse vooru all konkreetset finaalfaasi (1/8, 1/4 ja 1/2-finaal; 3.-4. koha mäng ja finaal moodustavad MM Striker Mania viimase "mänguvooru".) Mänguvooru kestel toimub teatud arv jalgpallikohtumisi. Mänguvooru eel tuleb Striker Mania mängijatel valida, kes on sellel mänguvoorul toimuvate jalgpallikohtumiste kõige tõenäolisemad väravalööjad.

Mänguvooru kestel ei saa muuta sama mänguvooru mängijate valikut. Samas on sel perioodil võimalik muuta järgmise vooru mängijate valikut.

Mängijate valik

Igaks mänguvooruks tuleb valida 5 jalgpallurit, kes kõige tõenäolisemalt löövad sel mänguvoorul väravaid. Jalgpallureid on võimalik valida kõigist osalevatest võistkondadest.

Mängija valiku lihtsustamiseks on iga mängija kohta toodud statistilisi näitajaid, näiteks mänguminutite arv, väravaid mängu kohta jm. Väravalööjad on välja toodud eraldi nimekirjana, järjestatuna löödud väravate arvu järgi.

Näide mängija lisamise vormist.

Igale valitud jalgpallurile tuleb määrata koefitsient (number vahemikus 5 kuni 1). Koefitsient tuleb määrata selle loogika alusel, et mida kõrgem koefitsient, seda tõenäolisemalt lööb mängija värava. Igal valitud mängijal peab olema erinev koefitsient.

Mängutulemuste selgumisel jalgpalluri löödud väravate arv korrutatakse talle määratud koefitsiendiga. Kui pallur lööb mänguvooru jooksul vähemalt 3 väravat, siis saadud punktisumma korrutatakse kahega.

Näide mängija eemaldamise ja koefitsiendi muutmise vormist.

Mängijate valikut võib muuta igal ajahetkel (v.a lukustusperiood), kuid muudatus rakendub alles järgmisel mänguvoorul. See tähendab seda, et kunagi ei ole võimalik muuta juba käimasoleva mänguvooru mängijate valikut.

Üks tund enne mänguvooru algust rakendub nn. mängijate valiku lukustusperiood, mille kestel ei ole võimalik mängijate valikut muuta. Sel perioodil lukustub sinu mängijate valik algavaks vooruks. Järgmiseks vooruks saab valikuid teha alates sellest hetkest, kui eelmine voor algab.

Kui valikut mitte muuta, siis eeldatakse, et mängija ei soovinud oma valikut muuta, mistõttu kasutatakse järgmisel mänguvoorul sama valikut.

Paremusjärjestuse koostamine

Striker Mania arvestab eraldi iga mänguvooru paremusjärjestust. Lisaks peetakse üldedetabelit, mis oma olemuselt on kõigi kohtumiste ennustuste tulemuste summa. Palun tutvu üldedetabeliga siitkaudu.

Mängija mänguvooru punktisumma arvestamisel vaadeldakse kõiki tema poolt valitud jalgpallureid ja neile määratud koefitsiente. Punktisummasid arvestatakse pärast seda, kui selguvad reaalsed mängutulemused. Punktisumma saamiseks korrutatakse jalgpalluri löödud väravate arv talle määratud koefitsiendiga. Kui pallur lööb mänguvooru jooksul vähemalt 3 väravat, siis saadud punktisumma korrutatakse kahega.

Näiteks kui valikus on jalgpallur, kes lõi antud voorul 3 väravat ning ta on mängija valikus koefitsiendiga 5, siis löödud väravate arv ja koefitsient korrutatakse ning saadakse 3 * 5 = 15. Kuna väravaid oli 3, siis korrutatakse saadud punktisumma omakorda kahega 15 * 2 = 30. Sama loogikat rakendatakse kõigi valikus sisalduvate jalgpallurite osas ning saadud punktisummad liidetakse. Kõige kõrgema koha edetabelis saab kõige suurema punktisummaga mängija.

Sõbraliigad

Soovi korral on mängus osalejatel võimalik pidada paremusjärjestuse arvestust valitud mängijate vahel, kasutades Striker Mania sõbraliigade funktsionaalsust.

Näide kasutaja sõbraliigadest. Enda liigat saab hallata, klikkides nime kõrval paiknevale ikoonile.

Sõbraliigas osalejate vahel peetakse edetabelit. Huvi korral on võimalik tutvuda teiste ennustajate mängijate valikutega, klikkides edetabelis mängija kasutajanimele.

Sõbraliiga saab luua igaüks, kuid liituda on võimalik ainult neil, kellele on liiga looja teada andnud sõbraliiga salasõna. Sõbraliiga loojal on ainuõigus vahetada salasõna, liigaga liitunuid sõbraliigast eemaldada ning sõbraliigat kustutada.

Tutvu sõbraliiga võimalustega siitkaudu.